Tuisyen tuisyen tuisyen !!!



sape yang kat sini ade tuiyen , kecuali kalulah dah kolej dan keje tu .
mesti sebab peperiksaan rendah ataupun ade peperiksaan besar seperti SPM ke .
kenelah gi tuisyen ....


aku ni bukan lah banyak dapat c dalam peperiksaan dapat la A banyak gak ..
hisyy! sakit gak bila mak ayah suruh masuk...
tapi kadang-kadang je la terasa best sebab dapat jumpa kekawan daripada duk rumah tengok je komputer tak pon tido ...


hari ni tengah sedap-sedap mimpi ni , ayah kejut suruh  gi tuisyen .
malas gak nak gi tuisyen ni ...dengan lemah longlainye aku pun gi la tusyen...
sesampai je kat sane cikgu pula tak datang lagi ... lagi bertambah malas aku nak pegi 
dok,dok,dok tetidur ..


dalam boleh kurang setengah jam.. aku pun dikejutkan oleh kekawan aku..
diorang gelak kat aku ..malu gak aku ... 
aku pun mula sembang- sembang ngan kawan-kawan... 





Penulis : anas ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Tuisyen tuisyen tuisyen !!! ini dipublish oleh anas pada hari Sunday, March 6, 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Tuisyen tuisyen tuisyen !!!
 

0 orang datang:

Post a Comment